Чемпіонат України з козацького двобою 2020
Всеукраїнські традиційні змагання «Осінній марафон «OCTOBER OPEN» з веслування на човнах «Дракон»
Олександр Дуброва розповів, як екстрим-парку X-PARK вдалося стати однією з головних спортивних локацій Києва і чому засновники роблять ставку на масовість і інноваційність.
У 2003 році, серед занедбаної території, було засновано спортивний клуб однодумців, що переріс в інноваційний спортивний парк X-PARK. Саме з цього місця почався розвиток вейкбордингу в Україні. Також засновники комплексу познайомили українців з вейксерфінгом, кайтсерфінгом й іншими видами спорту, які на той момент були для нашої країни чимось незвіданим.
Зараз X-PARK — центр активного життя Києва. У парку представлено близько 200 видів спорту та активностей, проходять великі змагання та фестивалі всеукраїнського та міжнародного масштабів, функціонують дитячі спортивні школи, розташовані фуд-корти і зони для релаксу. Команда не планує зупинятися — щороку в X-PARK з’являються інноваційні види спорту, наприклад, гідрофойлінг і скімбординг.
Як X-PARK вдалося завоювати любов відвідувачів? За словами Олександра Дуброви, співзасновника і директора X-PARK, віце-президента Української федерації вейкбордингу, громадського діяча і кандидата в депутати Київської міської ради від партії «УДАР», ключовими факторами стали доступність, безпека і відстеження світових трендів у сфері активного відпочинку:
«Секрет успіху досить простий. Ідеєю X-PARK із самого початку було те, щоб кожна людина, незалежно від її фізичних і фінансових можливостей, могла займатися спортом і знайти щось для себе. Основні критерії, за якими ми відбираємо види спорту, — масовість і трендовість. Спорт дуже активно розвивається, щороку з’являється щось нове. Ми постійно моніторимо світові тенденції і намагаємося реалізовувати їх у нас. При цьому, не вибираємо все підряд заради кількості, а ретельно все аналізуємо.
Нас не дуже цікавить розвиток олімпійських видів спорту, цим має займатися держава. В X-PARK ми робимо акцент на масовий спорт, який доступний для всіх. Масовий спорт вирішує безліч соціальних проблем: бореться з наркоманією та алкоголізмом, забирає дітей з вулиць і оздоровлює націю.
Крім цього, відсутність «наливайок» на території парку дозволяє людям відчувати себе у безпеці, не хвилюватися за своїх дітей і близьких. За 17 років в X-PARK не було жодного випадку пограбування або нападу»
Для залучення відвідувачів X-PARK не витрачає великі гроші на маркетинг і рекламу. За словами Олександра, в парку роблять ставку на впровадження нових видів спорту, проведення масових заходів, всеукраїнських та міжнародних змагань. А ось на цифрових технологіях вирішили не заощаджувати: X-PARK активно використовує сервіси Mixsport, впроваджує чат-боти і гейміфікацію.
«Багато власників і менеджерів спортивних локацій звикли працювати по-старому: ось є невеликий спортклуб, куди ходять всі свої, цього і достатньо. Але світ змінюється, клієнт стає іншим. Виростають діти і стають потенційними клієнтами. А вони не уявляють життя без смартфонів. Тому цифрове просування необхідне», — стверджує Олександр.
Повне інтервью можете побачити на порталі про спорт https://mixsport.pro/ .